Rejestracja / Aktywacja

dot. oprogramowania urządzeń interaktywnych ésprit

Jeśli podczas rejestracji tablicy otrzymają Państwo komunikat o błędnym numerze seryjnym, należy wprowadzić numer bez dwóch zer na początku numeru.
np. zamiast 001201600000 należy wprowadzić 1201600000

Wysłanie poniższego formularza rejestracyjnego jest niezbędne w celu uzyskania klucza aktywacyjnego.

Rejestracja oprogramowania ésprit
  1. * Pola wymagane.
  2. *
  3. *
  4. *
  5. *
  6. *
  7. *
  8. *
 

cforms contact form by delicious:days

24 odpowiedzi na „Rejestracja / Aktywacja

  1. Katarzyna Bienkowska pisze:

    Tablica została przekazana naszej szkole z programu badawczego BUNJO, nie znam więc dokładnej daty zakupu ani nazwy sprzedawcy. Mam nadzieję,że nie stanowi to problemu.

  2. Romuald Rydz pisze:

    Witam,

    Datę zakupu, proszę interpretować jako datę otrzymania tablicy. W polu “nazwa sprzedawcy” zaś proszę podać nazwę instytucji, która przekazała Państwu sprzęt.

  3. Mateusz pisze:

    Witam, gdzie znajdę numery seryjne tablicy? Raczej nie widzę ich z tyłu tablicy. Chciałbym aktywować program (po aktualizacji oprogramowania).

    • Krystian Kołodziejski pisze:

      Witam serdecznie,

      Numer seryjny tablicy znajduje się w dwóch miejscach.
      Pierwsza naklejka z numerem seryjnym znajduje się na odwrocie tablicy.
      Druga na ostatniej stronie instrukcji obsługi tablicy.

      W przypadku dalszych problemów proszę skontaktować się z naszym wsparciem zdalnym.
      http://www.2×3.pl/pomoc-zdalna/

      Pozdrawiam

  4. Beata Dudzik pisze:

    Witam
    Jestem użytkownikiem tablicy esprit plus,mam pytanie czy gdzieś jest możliwość ściągnięcia instrukcji obsługi?

    • Rafał Grzejszczyk, 2x3 pisze:

      Witam
      Oczywiście, dostępna jest na stronie „Pobierz oprogramowanie ésprit”.
      [ bezpośredni link do PDF-a.]
      Proszę przyjąć informacje dla ésprit plus PRO (jako następczyni ésprit plus) która pod względem funkcjonalności różni się tylko ilością punktów dotykowych (o jeden więcej).
      Notabene, dla wszystkich urządzeń rodziny ésprit jest jedno oprogramowanie.

  5. Adrian pisze:

    Gdzie uzyskac kod do uruchomienia tablicy gdzie jest rejestracja – bałagan ?

    • Rafał Grzejszczyk, 2x3 pisze:

      Wysłanie powyższego formularza skutkuje automatycznym odesłaniem kodu aktywacyjnego (na e-mail podany w formularzu). Jeśli brak w odebranych, proszę prawdzić folder spamowy.

  6. Kamil pisze:

    Wpisuje numer serycjny z naklejk i caly czas wypisuje mi błąd że jest nie poprawny.
    Ma 12 cyfr. Jest na naklejce.. O co chodzi ?
    pzd

  7. Kasia Jankowska pisze:

    Witam. Przesłałam formularz ponieważ potrzebuję klucz aktywacyjny do zainstalowania tablicy Esprit DT i nie otrzymałam żadnej informacji.

    • Krystian Kołodziejski pisze:

      Witam serdecznie,
      Niestety nie podała Pani swojego maila kontaktowego.
      Prosiłbym zatem o wysłanie do mnie na adres: k.kolodziejski@2×3.pl maila a ja w odpowiedzi przekażę Pani klucz aktywacyjny.
      Pozdrawiam

  8. Rafał pisze:

    Witam,
    Jestem nowym nauczycielem w SP Kąty woj. podlaskie, powiat kolneński, gmina Mały Płock.
    W szkole jest zawieszona tablica interaktywna esprit.
    Znalazlem plytkę i udało mi się zainstalować oprogramowanie ale zeby uzyskać klucz potrzebuje nr seryjny, nazwe sprzedawcy, date otrzymania ale takich informacji nikt nie jest w stanie w szkole mi podać.
    Tablica jest przymocowana prawie ze na stale a w szkole nie można znaleźć instrukcji, gdzie podobno moze byc naklejka z nr seryjnym..
    Czy w takiej sytuacji jest możliwe otrzymania klucza aktywacyjnego ??
    Mój e-mail:
    tycjank4e@wp.pl
    Dziękuję

  9. Edward Pietrulewicz pisze:

    Dzień dobry
    nr seryjny mojej tablicy to 2015102702347 (rezem z kodem kreskowym). Niestety program nie przyjmuje :(.
    moj mail: pietrulewicz@wp.pl
    z góry dziękuję za pomoc

  10. Karol Grzechnik pisze:

    Witam serdecznie,
    dostaliśmy tablice ésprit MT bez instrukcji i z uszkodzoną płytą z innej szkoły.
    aplikację pobrałem z Państwa strony(Esprit2 (wersja 1,2,3)), rozumiem aby opcja kalibracji działała musi być rejestracja czy pobieram złą aplikację ?

    • Kamila Bożko pisze:

      Witam serdecznie,

      Instrukcja znajduje się na tej samej stronie co pobierana aplikacja.

      Kalibracja działa po wyborze sterownika do wybranego modelu tablicy po zainstalowaniu aplikacji na komputerze. Po zainstalowaniu najnowszej wersji aplikacji nie jest wymagana rejestracja, ponieważ aplikacja nie potrzebuje klucza aktywacyjnego.

      W razie problemów proszę o kontakt ze mną: 531-585-044 lub z naszym działem pomocy technicznej: 664-437-354

  11. Grzegorz Nowak pisze:

    Witam,
    Podczas próby aktywacji produktu poprawny klucz traktuje jako błędny.
    proszę o pomoc

  12. Agnieszka Mosek pisze:

    Witam, posiadamy Państwa świetnie działającą od 2013r tablicę Esprit Plus. Zmieniliśmy laptopa na tablet z win 10 (MIIX Lenovo) . Mamy płytę instalacyjną i klucz aktywacyjny (FV też), ale sterowniki nowe do Win 10 nie uwzględniają tablicy Esprit Plus. Proszę o pomoc. (MIIX nie ma napędu). Sterowniki pobieraliśmy z Państwa strony wersja 1 i 2 (jest Esprit Plus Pro i nasza druga tablica, MT, ale Esprit Plus nie ma).
    Pozdrawiam,
    Agnieszka Mosek

    • Kamila Bożko pisze:

      Dzień dobry,

      najnowsza wersja oprogramowania nie działa z tablicą esprit plus na Windows 10.

      W takim przypadku należy pobrać wersję starszą znajdującą się na tej samej stronie. Tutaj przesyłam bezpośredni link: http://2×3.pl/download/esprit_setup.exe

      pozdrawiam serdecznie

  13. Wioletta Łepkowska pisze:

    Wpisuję w formularzu rejestracyjnym numer seryjny z i bez dwóch zer z przodu, ale w obydwu sytuacjach pokazuje mi, że błędnie wypełniłam pole.
    Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *