Скачать ésprit

Скачать Esprit 2!

Скачать: esprit 2

Текущая версия: 1.0.1.14 (не требует ключа активации)

Доступные языки интерфейса : Польский, английский , арабский, испанский, чешский, латышский, русский, словацкий, немецкий, французский , литовский

Программа предназначена для компьютеров под управлением Windows Vista, 7, 8 или 10.

92 комментария: Скачать ésprit

  1. Kamil G говорит:

    Witam

    Mam pytanie odnośnie oprogramowania tej tablicy. Instalując tą aplikacje trzeba wpisać klucz aktywacyjny. Można go dostać dokonując rejestracji/aktywacji( http://www.2×3.pl/oprogramowanie/esprit/rejestracja/). I tutaj moje pytanie- czy rejestracja jest w pełni darmowa, czy będę musiał ponosić jakieś koszty wobec aktywowania tego oprogramowania?

  2. GGPEK.by говорит:

    У меня проблемы с доской. Она теряет связь с ноутбуком OS windows 7 ? Со звуком определения нового устройства. Она работает при первом включении, но потом останавливается (замирает). Я установил новый комплект драйверов но проблема не исчезла!!! Объясните почему.
    Спасибо.

    • Rafał Grzejszczyk говорит:

      Проверьте пожалуйста ли:
      • Oбеспечение и драйверы установленные под аккаунтом обладающим правами администратора?
      • Доска не установлена ​​в сильном электромагнитном поле?
      • Поверхность свободна от любых магнитов? (в интерактивном режиме – важно!)
      • Установлен Microsoft .NET Framework 3.5 и Распространяемый пакет Microsoft Visual C++ 2010?
      Попробуйте также подключит в другой порт USB.
      Удачи!

    • bers говорит:

      Если пытаетесь работать из под обычного пользователя, то дайте полный доступ для группы Пользователи для папки C:\Program Files\esprit plus. Просто при калибровке программа пытается туда писать.

      А еще с ноутбуком у нас была проблема из-за того, что ноутбук не был подключен к сети. И попросту не хватало питания для доски при работе от батареи.

      • Rafał Grzejszczyk, 2x3 говорит:

        bers, спасибо за Ваше внимание.
        В вопросе доступа: Наши программисты серьезно подошли к проблеме, анализируя его сейчас.
        Когда речь идет о использование ноутбука отключенего от электросети: USB-порты могут иметь ограничения связанные с режимом энергосбережения (Power Saving Mode), который является предметом индивидуальной настройки ноутбука.

  3. Dawid говорит:

    Czy przewidujecie Państwo wypuszczenie sterowników do systemu Android lub iOS?

    • Krystian Kołodziejski говорит:

      Witam,
      Na chwilę obecną nie posiadamy sterowników do systemów Android oraz iOS.
      Nie wykluczamy natomiast prowadzenia wersji sterownika do ww. systemów.
      Zachęcamy zatem do częstego odwiedzania naszej strony.

  4. Marek Rosiak говорит:

    Uprzejmie proszę o informację czy można otrzymać klucz aktywacyjny programu esprit plus w sytuacji gdy nie posiadamy numeru seryjnego tablicy. Jesteśmy przed wyborem tablicy do sal dydaktycznych i chcemy przetestować z naszą kadrą dydaktyczną różne systemy tablic. Do tej pory dysponowaliśmy tablicami InterwriteWorkspace oraz Qomo, zainteresowała nas jednak również tablica Esprit Plus.
    Jeśli taka możliwość istnieje uprzejmie proszę o informacje jak numer ten można uzyskać.
    Pozdrawiam
    M. Rosiak

  5. Krzysiek Wolny говорит:

    Czy są gdzieś dostępne sterowniki do tablicy pod linuxa?

  6. Mariola Kubacka говорит:

    Mam pytanie gdzie należy wpisać klucz aktywacji tablicy, który otrzymałam po rejestracji. Dokonało się także pobranie aktualnej wersji oprogramowania tablicy. Klucz otrzymałam mailem, ale nie wiem co dalej. Klucza nigdzie nie musiałam wpisywać.

    • Krystian Kołodziejski говорит:

      Ciężko odpowiedzieć na to pytanie, jest ono ciut nieprecyzyjne.
      Komentarz w dziale tablicy Esprit Plus, ale nie wiem czy chodzi o tą tablicę bo nie Podała Pani modelu.
      Następną niejasnością jest oprogramowanie do którego otrzymała Pani klucz.
      Może to być klucz do oprogramowania Esprit Plus ale także może to być klucz do oprogramowania WizTeach które teraz dodajemy do tablic Esprit Plus.

      Wychodząc naprzeciw zaistniałej sytuacji proszę o kontakt, chętnie pomogę:
      mail: k.kolodziejski@2×3.pl
      skype: kolodziejski.k
      telefon: 664 437 354
      procedura wsparcia zdalnego: http://www.2×3.pl/pomoc-zdalna/
      Pozdrawiam.

      • Rafał Grzejszczyk, 2x3 говорит:

        Teraz jest łatwiej – do wszystkich urządzeń ésprit jest jedno oprogramowanie ésprit.
        A klucz aktywacyjny uzyskuje się automatycznie, wysyłając ten formularz.
        Dlatego numer seryjny tablicy warto zachować w pewnym miejscu.

  7. Katarzyna Chylińska говорит:

    Dzień dobry. Mam problem, mam w klasie tablicę Esprit, niestety zagubiłam płytkę instalacyjną, a papiery z numerem seryjnym gdzieś wsiąkły w przepaściach dokumentacji szkolnej. Tablica jest przykręcona na stałe do ściany, więc numeru seryjnego stamtąd też nie uzyskam. Od jakiegoś czasu nie działa mi funkcja dotykowa na tablicy, podejrzewam, ze dlatego, iż mój laptop był naprawiany (instalacja systemu od zera) i powinnam zainstalować oprogramowanie i sterowniki od nowa. Czy jest sposób, żeby bez odkręcania tablicy (żeby odczytać numer seryjny) odzyskać funkcję dotykową?

  8. Евгений говорит:

    Добрый день. Приобрели доску Esprit DT. При подключении к ноутбуку доска определяется, но при попытке выполнить калибровку пишет “Ошибка конфигурации, повторите”. Конфигурация ноутбука: Windows 7 x64, 6 Гб оперативной памяти. Adobe flash player последней версии, Microsoft Net framework 4.

    Заранее спасибо.

    • Rafał Grzejszczyk, 2x3 говорит:

      Добрый день!
      Кажется, что Вам необходимо обновить прошивку доски.
      Пожалуйста, скачайте программу TeamViewer (которая позволит нашим консультантом AV Solutions сконфигурировать аппаратные средства) и установите на компьютер подключенный к доску ésprit. Чтобы реализовать удаленное подключение, отправите номер ID по электронной почте или (лучшей) скайпу нашего консультанта.
      Удачи!

  9. Дмитрий говорит:

    Добрый день.
    У нас возникла следующая проблема с доской TIWEDT 50.
    При подключении к ноутбуку доска определяется. Калибровка проходит нормально, но при этом использовать интерактивность доски нельзя. При касании поверхности и попытки нарисовать что-нибудь ничего не происходит.
    На ноутбуке ОС Windows 8, все приложения ставились под “Администратором”.
    Подскажите, пожалуйста, что можно предпринять в этом случае.
    Спасибо.

    • Rafał Grzejszczyk, 2x3 говорит:

      Добрый день.
      Пожалуйста, свяжитесь с Удаленной Поддержкой 2×3 AV Solutions, с понедельника по пятницу, 8—16 (время: Варшава).
      Предлагаю связаться способом как описано в этом ответе.

  10. xx говорит:

    Jak uruchamiał Tablice Szkolne pisze Wpisz klucz i po kliknięciu pisze Wprowadzono klucz dostarczony razem z płytą CD.Jeżeli chcesz zobaczyć wersję demonstracyjne Wpisz po prostu DEMO.
    I pod spodem pisze Wpisz klucz tutaj. I mam z tym problem ponieważ nie dostałam klucza a wersja DEMO jak piszę to jest w niektórych zadaniach Nie masz dostępu do tej części tablic szkolnych.aby uzyskać dostęp Wpisz klucz (link znajduje się na ekranie startuwym).i na ekranie startowym pisze Wpisz klucz naciskał to i nie wiem jaki klucz wpisać ? Proszę o napisanie klucza .dziękuję.

    • Krystian Kołodziejski говорит:

      Witam serdecznie. Mimo szczerych chęci niezwykle trudno odczytać z powyższej wiadomości o co tak naprawdę chodzi. Nie ma podstawowej informacji o tym jakie to oprogramowanie. Wywnioskować można tylko to że jest problem z aktywacją jakiegoś oprogramowania i potrzebny jest klucz. W związku z tym że klucza na forum publicznym podawać nie wypada proszę o kontakt bezpośrednio ze mną pod numerem: 95 765 19 33, postaram się pomóc w tej sprawie. Pozdrawiam

  11. Mariusz Proszko говорит:

    Panie Rafał
    Jestem szczęśliwym posiadaczem tablicy interaktywnej esprit Mt. ..pracuję na niej w szkole i jestem dotychczas bardzo zadowolony.
    Jednakże idąc z duchem postępu zakupiłem tablet Samsung galaxy note pro…i czar prysł…tzn z podłączeniem projektora poradziłem sobie poprzez HDTV adapter Hdmi micro USB i działa projektor wyśmienicie…natomiast problem jest z tablicą. Aby podłączyć ją do tableta zakupiłem aktywnegoHuba USB i mam już sygnał z tablicy…jednak bez sterowników nie pociągnęła dalej :). W 2013 roku pisał pan na forum że w najbliższym czasie można się spodziewać aplikacji na androida do obsługi Waszej tablicy…czy jest szansa by taka aplikacja ukazała się w najbliższym czasie?
    Nie ukrywam ze obecne aplikacje na androida , które można wykorzystać na tablecie, przewyższają możliwościami aplikacje standardowe windowsowskie…

    • Krystian Kołodziejski говорит:

      Witam serdecznie.
      Panie Mariuszu niestety na chwilę obecną zarówno nasze oprogramowanie jak i sterowniki do tablic interaktywnych działają jedynie na systemach z rodziny Windows.
      Pozdrawiam

  12. Mariusz Proszko говорит:

    Dziękuję za szybką odpowiedz panie Krystianie
    Ale czy nie ma szans na to aby coś w związku z tym zrobić? Z tego co widzę to rynek zagraniczny sie bardzo rozwija…może należałoby zainteresować tym osoby kompetentne? Bo to tak troche ubogo z windowsem w tle…a platforma android raczej się dynamiczniej rozwija
    pozdrawiam

    • Krystian Kołodziejski говорит:

      Witam ponownie,
      Panie Mariuszu nie tylko platforma Android rozwija się dynamicznie, także Apple ze swoim OSX dla komputerów oraz iOS dla rozwiązań mobilnych.
      Oczywiście mamy to na uwadze i dążymy do tego aby w przyszłości pojawiły się wersje na te platformy.
      Niestety w tej chwili nie mogę nic więcej napisać z uwagi na to że nie ma żadnych konkretnych dat wdrożenia obsługi tych systemów.
      Pozdrawiam

  13. Paweł говорит:

    Witam, nie mogę sklaibrować espritDT, czy jest jakiś myk ???

    • Krystian Kołodziejski говорит:

      Witam,
      Panie Pawle, z opisu nie wynika niestety w czym jest problem podczas kalibracji.
      Nie podał Pan także żadnej informacji o sposobie kontaktu z Panem.
      Aby pomóc Panu w kwestii tablicy proszę o kontakt z nami pod numerem telefonu: 664 437 354 lub wysłać drogą mailową numer telefonu do Pana, na pewno oddzwonimy z pomocą.
      Pozdrawiam

  14. Andrey говорит:

    Проблема с доской esprit plus. После установки программного обеспечения eDriver выдает сообщение LANG и не запускается

    • Rafał Grzejszczyk, 2x3 говорит:

      Пожалуйста, загрузите этот файл, для замены в каталоге:
      C:\Program Files\esprit\espritDriver\
      под Windows x64
      C:\Program Files (x86)\esprit\espritDriver\

      Хорошего дня!

      P.S.
      Вы не обязаны зарегистрироваться или войти в систему Dropbox, просто закройте диалоговое окно и нажмите кнопку Скачать.

      • Andrey говорит:

        к сожалению проблема осталась

        • Rafał Grzejszczyk, 2x3 говорит:

          В таком случае удалите пожалуйста вашу версию программного обеспечения ésprit, а потом установите снова последнюю ► http://www.2×3.pl/ru/oprogramowanie/esprit/

          • Andrey говорит:

            после полного удаления, переустановки и замены файла заработало. Спасибо

  15. Adam говорит:

    Czy nadal aby uruchomić tablicę potrzeba praw administratora?? Czy może je uruchomić użytkownik standardowy?

  16. Татьяна говорит:

    Здравствуйте!
    Доска Esprit Plus перестала работать – не реагирует на калибровку, на экране компьютера ПО работает, на доске только мышкой работает – touch не чувствует. Что делать?!

    • Krystian Kołodziejski говорит:

      Добрый день.
      Пожалуйста, свяжитесь с Удаленной Поддержкой 2×3 AV Solutions, с понедельника по пятницу, 8—16 (время: Варшава).

  17. Agnieszka говорит:

    Witam, mamy problem, żeby skalibrować tablicę esprit DT. Oprogramowanie zostało wgrane, na pulpicie pojawiły się ikony aplikacji Esprit i SamAir. Jednak włączając SamAir żadna z funkcji nie jest podświetlona i pojawia się komunikat “Urządzenie nie jest wykryte, sprawdź połączenie”. A tablica została połączona z komputerem przez dołaczony kabel usb. Sytuacja ta powtarza się na trzech komputerach.
    Co może być przyczyną zaistniałej sytuacji? Proszę o wskazówki. Pozdrawiam!

    • Krystian Kołodziejski говорит:

      Witam serdecznie.
      Pani Agnieszko najprawdopodobniej podczas instalacji oprogramowania została wybrana inna tablica z menu kontekstowego wyboru tablicy.
      Proszę o kontakt z naszym działem wsparcia zdalnego, na pewno pomożemy w tej sprawie i rozwiążemy ten problem.
      Telefon: 664 437 354
      Procedura wsparcia zdalnego: http://www.2×3.pl/pomoc-zdalna/
      Pozdrawiam.

  18. Arek говорит:

    Witam
    Moje pytanie dotyczy tablicy interaktywnej EspritMT. Mianowicie: w zasadzie wszystko działa jak należy, tablica reaguje na podejmowanie pisaków, kłódka przy zegarze systemowym jest zamknięta i znajduje się przy niej tzw. ptaszek, po kalibracji tablica reaguje na dotyk, jednak reakcja następuje z drugiej strony tablicy (gdy próbuję kliknąć menu start uruchamiają mi opcje ustawień zegara). Mój system to Windows 8. Z czego to może wynikać bo moje pomysły zaczynają się kończyć. Być może istnieje jakiś dodatek do oprogramowania. Pzdr

  19. Эдуард говорит:

    Приобрели в школу espirit MT. При первом запуске требует ключ активации. Синяя ссылка не рабочая, в чем дело.

    • Krystian Kołodziejski говорит:

      Пожалуйста, напишите мне письмо, в данном случае.
      Я помогу ключ активации.
      Приветствую

  20. Darek говорит:

    Zainstalowałem esprit MT z płyty dołączonej do tablicy MT na komputerze z windows 10, nie pokazuje się panel sterowania i tablica pokazuje wskazania w poziomie obrócone o 180 stopni, (projektor na suficie).
    Co robić?

    • Krystian Kołodziejski говорит:

      Proszę o kontakt z naszym działem wsparcia zdalnego, na pewno pomożemy w tej sprawie i rozwiążemy ten problem.
      Telefon: 664 437 354
      Procedura wsparcia zdalnego: http://www.2×3.pl/pomoc-zdalna/
      Pozdrawiam.

  21. Daniel говорит:

    Witam. Mam problem z tablicą interaktywną ésprit DT, ponieważ nie można ją skalibrować pod najnowszym oprogramowaniem Esprit 2. Z kolei z zainstalowanym oprogramowaniem dołączonym na płycie CD z tablicą instaluje się program SamAir, który umożliwia rozpoczęcie procesu kalibracji. Niestety, tablica nie reaguje na dotyk palca/pisaka, kiedy wciskamy pierwszy punkt kalibracyjny. Nie reaguje, także na dotyk w górnej części obszaru roboczego, natomiast w środkowej i dolnej części, reaguje z pewnym przesunięciem w prawo, ponieważ jest rozkalibrowana.
    Tablica testowana na laptopa: HP ProBook 650 G1 i HP 2000
    System operacyjny to : Windows 8.1 Pro
    Tablica jest nowa i od początku tak się zachowuje
    Pracuje z projektorem : Vivitek DX881ST.
    Co może być przyczyną zaistniałej sytuacji. Proszę o pomoc.

    • Krystian Kołodziejski говорит:

      Witam serdecznie.
      Panie Danielu najprawdopodobniej podczas instalacji oprogramowania została wybrana inna tablica z menu kontekstowego wyboru tablicy.
      Proszę o kontakt z naszym działem wsparcia zdalnego, na pewno pomożemy w tej sprawie i rozwiążemy ten problem.
      Telefon: 664 437 354
      Procedura wsparcia zdalnego: http://www.2×3.pl/pomoc-zdalna/
      Pozdrawiam.

  22. Reade K говорит:

    Witam! Pisząc na tablicy mam odwrócone litery, rysując obraz po lewej stronie rysuje po prawej a kalibracja pojawia się w kolorze niedostępnej funkcji. Czy możecie mi pomóc. Pozdrawiam!!! Kłódka otwarta!!!

  23. Łukasz Kaczmarek - 2x3 S.A говорит:

    Witam, prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 728 844 245, 664 437 354 na pewno rozwiążemy ten problem. Pozdrawiam.

  24. Денис говорит:

    Здравствуйте .У меня доска espirit plus , вот http://www.2×3.pl/ru/produkty/av-solutions/tablice-interaktywne/esprit-plus/ ,ее заменили espirit DT , можно программное обеспечение поставить на доску Plus от DT ?

  25. Łukasz Kaczmarek - 2x3 S.A говорит:

    Доброе утро Денис, пожалуйста, скачать с нашего сайта программу для удаленной поддержки TeamViewer: http://2×3.pl/download/TeamViewerQS_pl.exe, то, пожалуйста, запустить программу, которая будет генерировать идентификационный номер. После этих czyności пожалуйста, свяжитесь со мной по Skype: lukasz_kaczmarek_2x3 или jerzysmola. С наилучшими пожеланиями.

  26. Лариса говорит:

    Здравствуйте! Подскажите пожалуйста, сколько времени ждать код для активации доски espirit DT после регистрации. Очень хочется побыстрее начать с ней работать. Спасибо!

  27. Łukasz Kaczmarek говорит:

    Пожалуйста, пришлите нам адрес электронной почты, ключ от которого был Господь спросил, и мы вышлем Вам по электронной почте ответ на ключ разблокировки.
    почта: support@avsolutions.pl

  28. Лариса говорит:

    Спасибо за ключ. Активация прошла успешно, но возникла новая проблема: комп не видит доску хотя сигнал подключения слышен. Буду благодарна если подскажите, как решить и эту проблему.

  29. Łukasz Kaczmarek - 2x3 S.A говорит:

    Добрый день, пожалуйста, свяжитесь с нами через скайп. Вся информация, которую я дал выше в комментарии. С наилучшими пожеланиями.

  30. Ioan говорит:

    Your software does not work with x64 operating systems (i.e. Windows 8.1). Any available drivers for Windows 8.1 based on x64 architecture?

  31. Łukasz Kaczmarek - 2x3 S.A говорит:

    Dear Iaon, our software is fully compatible with x86 and x64 operating system, also work good with Windows 7 and above. Please try to install esprit on another pc to check what makes the problem. Best Regards.

  32. Алексей говорит:

    Второй Есприт установлен и активирован,
    ésprit для создания презентаций 1.0.0.46 При установке после загрузки выдает ошибку:
    СВЕДЕНИЯ О ВЕРСИИ ПЛАТФОРМЫ
    Windows : 6.2.9200.0 (Win32NT)
    Common Language Runtime : 4.0.30319.34003
    System.Deployment.dll : 4.0.30319.33440 built by: FX45W81RTMREL
    clr.dll : 4.0.30319.34003 built by: FX45W81RTMGDR
    dfdll.dll : 4.0.30319.33440 built by: FX45W81RTMREL
    dfshim.dll : 6.3.9600.16384 (winblue_rtm.130821-1623)

    ИСТОЧНИКИ
    URL-адрес развертывания : http://2×3.alfatest.pl/update/Esprit2Beta.application
    Сервер : nginx
    URL-адрес поставщика развертывния : http://2×3.alfatest.pl/update/Esprit2Beta.application
    URL-адрес приложения : http://2×3.alfatest.pl/update/Application%20Files/Esprit2Beta_1_0_0_85/Esprit2Beta.exe.manifest
    Сервер : nginx

    УДОСТОВЕРЕНИЯ
    Удостоверение развертывания : Esprit2Beta.application, Version=1.0.0.85, Culture=neutral, PublicKeyToken=746899804e688e1d, processorArchitecture=x86
    Удостоверение приложения : Esprit2Beta.exe, Version=1.0.0.85, Culture=neutral, PublicKeyToken=746899804e688e1d, processorArchitecture=x86, type=win32

    СВОДКА ПРИЛОЖЕНИЯ
    * Устанавливаемое приложение.

    СВОДКА ОШИБОК
    Ниже приводится сводка ошибок, сведения об этих ошибках перечислены далее в журнале.
    * В результате активизации http://2×3.alfatest.pl/update/Esprit2Beta.application произошла ошибка с исключением. Определены следующие сообщения о сбоях:
    + Загрузка http://2×3.alfatest.pl/update/Application Files/Esprit2Beta_1_0_0_85/library/Tla/a1 (4).bmp.deploy не выполнена.
    + Удаленный сервер возвратил ошибку: (404) Не найден.

    СВОДКА СБОЯ ТРАНЗАКЦИИ СОХРАНЕНИЯ КОМПОНЕНТА
    Не определена никакая ошибка транзакции.

    ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ
    Во время этой операции предупреждения не выводились.

    СОСТОЯНИЕ ВЫПОЛНЕНИЯ ОПЕРАЦИИ
    * [29.04.2016 10:12:33] : Активация http://2×3.alfatest.pl/update/Esprit2Beta.application начата.
    * [29.04.2016 10:12:33] : Обработка манифеста развертывания успешно завершена.
    * [29.04.2016 10:12:33] : Начата установка приложения.
    * [29.04.2016 10:12:46] : Обработка манифеста приложения успешно завершена.
    * [29.04.2016 10:15:04] : Найдена совместимая версия среды выполнения 4.0.30319.
    * [29.04.2016 10:15:04] : Запрос доверительных отношений и определение платформы завершены.

    СВЕДЕНИЯ ОБ ОШИБКЕ
    Во время выполнения этой операции обнаружены следующие ошибки.
    * [29.04.2016 10:27:19] System.Deployment.Application.DeploymentDownloadException (Неизвестный подтип)
    – Загрузка http://2×3.alfatest.pl/update/Application Files/Esprit2Beta_1_0_0_85/library/Tla/a1 (4).bmp.deploy не выполнена.
    – Источник: System.Deployment
    – Запись изменений стека:
    в System.Deployment.Application.SystemNetDownloader.DownloadSingleFile(DownloadQueueItem next)
    в System.Deployment.Application.SystemNetDownloader.DownloadAllFiles()
    в System.Deployment.Application.FileDownloader.Download(SubscriptionState subState)
    в System.Deployment.Application.DownloadManager.DownloadDependencies(SubscriptionState subState, AssemblyManifest deployManifest, AssemblyManifest appManifest, Uri sourceUriBase, String targetDirectory, String group, IDownloadNotification notification, DownloadOptions options)
    в System.Deployment.Application.ApplicationActivator.DownloadApplication(SubscriptionState subState, ActivationDescription actDesc, Int64 transactionId, TempDirectory& downloadTemp)
    в System.Deployment.Application.ApplicationActivator.InstallApplication(SubscriptionState& subState, ActivationDescription actDesc)
    в System.Deployment.Application.ApplicationActivator.PerformDeploymentActivation(Uri activationUri, Boolean isShortcut, String textualSubId, String deploymentProviderUrlFromExtension, BrowserSettings browserSettings, String& errorPageUrl)
    в System.Deployment.Application.ApplicationActivator.ActivateDeploymentWorker(Object state)
    — Внутреннее исключение —
    System.Net.WebException
    – Удаленный сервер возвратил ошибку: (404) Не найден.
    – Источник: System
    – Запись изменений стека:
    в System.Net.HttpWebRequest.GetResponse()
    в System.Deployment.Application.SystemNetDownloader.DownloadSingleFile(DownloadQueueItem next)

    СВЕДЕНИЯ О ТРАНЗАКЦИИ СОХРАНЕНИЯ КОМПОНЕНТА
    Нет доступных сведений о транзакции.

    Уже пробовал несколько раз, даже переустановил c win 10 на win 8.1

    • Krystian Kołodziejski говорит:

      Добрый день

      Пожалуйста, загрузите программное обеспечение:
      http://2×3.pl/download/TeamViewerQS_pl.exe
      Запуск и отправить мне номер ИД
      Пожалуйста, свяжитесь с Удаленной Поддержкой 2×3 AV Solutions, с понедельника по пятницу, 8—16 (время: Варшава).

      привет

  33. Artur Przybylski говорит:

    Witam serdecznie. Mam pytanie, czy istnieje możliwość montowania (instalowania) tablicy Esprit MT 80 cali na jakimś statywie, np. statywie mobilnym ?

    • Krystian Kołodziejski говорит:

      Witam serdecznie,
      Tak, jest możliwość instalacji naszych tablic interaktywnych na mobilnych stojakach.
      Posiadamy dwa rodzaje stojaków mobilnych (z płynną regulacją wysokości i z ustawianą przy skręcaniu w jednym z 3 położeń).
      Kody produktowe stojaków to: STE UNIVERSAL oraz STE DT/MT/PP.
      W razie pytań o ceny i dostępność proszę skorzystać z telefonów do naszego Działu Obsługi Klienta.
      Pozdrawiam

  34. Darek говорит:

    Czy tablica Esprit Plus będzie działać z Windows 10?
    Najnowsza wersja oprogramowania nie współpracuje z tym modelem tablicy, a starsza wersja nie działa na Win 10.
    Co robić?

    • Krystian Kołodziejski говорит:

      Witam serdecznie,
      Panie Dariuszu tablica Esprit Plus mimo tego że jest to starszy model którego już nie posiadamy w ofercie i w czasie gdy powstawała ta tablica świat szykował się na wejście Windowsa 8 to bez problemu tablica działa pod systemem Windows 10.
      Jeżeli ma Pan problem z uruchomieniem tablicy proszę o kontakt z naszą linią Wsparcia Zdalnego: http://www.2×3.pl/pomoc-zdalna/
      Pozdrawiam

  35. kingbooker говорит:

    Dzień dobry,

    rozważam zakup tylko oprogramowania, bez tablicy i projektora. Oprogramowanie będzie wykorzystywane na komputerze firmowym do tworzenia prezentacji. Czy jest taka możliwość?

    Serdecznie dziękuję za odpowiedzi.

  36. Gard говорит:

    Здравствуйте.
    Компьютер HP не видит ésprit DT, хотя доска издает сигнал при подключении USB.
    На компьютере Windows 10 Pro, x64. Калибровка доски не активизируется.

    • Krystian Kołodziejski говорит:

      Добрый день
      Пожалуйста, загрузите программное обеспечение:
      http://2×3.pl/download/TeamViewerQS_pl.exe
      Запуск и отправить мне номер ИД
      support@avsolutions.pl
      Пожалуйста, свяжитесь с Удаленной Поддержкой 2×3 AV Solutions, с понедельника по пятницу, 8—16 (время: Варшава).
      привет

  37. DreamImage говорит:

    Witam,

    czy coś już wiadomo w związku ze sterownikami do tablicy na inne platformy? Zależy nam głownie na Androidzie.

    Drugie pytanie to mamy wrażenie, że kalibracja tablicy espritDT troche szwankuje, do kogo można się zgłosić z problemem?

  38. Krystian Kołodziejski говорит:

    Witam serdecznie,
    Jeżeli chodzi o pytanie pierwsze to prace nad innymi platformami trwają.
    Jeżeli chodzi o pytanie drugie to oczywiście jak najbardziej chętnie pomożemy w sprawie tablicy.
    Proszę o zapoznanie się z procedurą wsparcia zdalnego:
    https://www.2×3.pl/pomoc-zdalna/
    Znajdują się tam wszystkie niezbędne informację do uzyskania pomocy i kontaktu.
    Pozdrawiam

  39. Aleksandra Kubiaczyk говорит:

    Witam,
    musiałam przeinstalować system Windows i na nowo zainstalować program esprit. Niby wszystko działa, ale niestety, nie mogę uruchomić espritMT by skalibrować tablicę, bo po kliknięciu w tę ikonę pojawia mi się komunikat: “Nie można uruchomić programu, ponieważ na komputerze nie znaleziono TEUsb.dll. Spróbuj ponownie, aby rozwiązać ten problem”.
    Co zrobić?

    • Krystian Kołodziejski говорит:

      Witam serdecznie,
      Bardzo chętnie pomożemy rozwiązać ten problem.
      Proszę o kontakt z naszym wsparciem zdalnym pod jednym z numerów:
      – 664 437 354;
      – 728 844 245.
      Pozdrawiam

  40. Roman говорит:

    Доброго времени суток. Имеется несколько досок ésprit MT. Не удаётся точно откалибровать их. По краям сильно смещается курсор. Центр нормально. Подскажите пожалуйста методику.

    • Krystian Kołodziejski говорит:

      Добрый день
      Пожалуйста, загрузите программное обеспечение:
      http://2×3.pl/download/TeamViewerQS_pl.exe
      Запуск и отправить мне номер ИД
      support@avsolutions.pl
      Пожалуйста, свяжитесь с Удаленной Поддержкой 2×3 AV Solutions, с понедельника по пятницу, 8—16 (время: Варшава).
      привет

  41. Dariusz Waszczuk говорит:

    Tablica MT działa dobrze, tylko niektóre programy (strony WWW) z zadaniami interakcyjnymi (przesuwanie obrazków itp.) na portalach edukacyjnych nie działają. Czy jest to wina strony, laptopa czy sterowników?

    • Krystian Kołodziejski говорит:

      Witam serdecznie, wina zapewne leży po stronie wersji tych niedziałających programów i zadań. Jeżeli chodzi o oprogramowanie to powinno być ono w wersji do współpracy z urządzeniami dotykowymi. Natomiast jeżeli chodzi o zadania w przeglądarce internetowej to prosiłbym sprawdzić na kilku różnych przeglądarkach, czasami trzeba pobrać dodatkową wtyczkę do przeglądarki, czasami skonfigurować opcje.
      W razie wątpliwości i pytań zawsze można się z nami skontaktować telefonicznie lub mailowo:
      – 664 437 354;
      – 728 844 245;
      support@avsolutions.pl
      Pozdrawiam

  42. Piotr говорит:

    Kiedy można się spodziewać oprogramowania dla OS X?

  43. Magda говорит:

    Witam. W zeszłym tygodniu skorzystałam z Państwa pomocy zdalnej. Urządzenie zostało zainstalowane. Jednak przy połączeniu tablicy z komputerem za pomocą kabla USB, komputer jej nie widzi. Czy powinnam zainstalować dodatkowe sterowniki.

    • Kamila Bożko говорит:

      Dzień dobry, jaki model tablicy? z jakiej wersji oprogramowania Pani korzysta? Jakiej długości jest kabel USB?
      Bardzo proszę o kontakt z naszym wsparciem zdalnym https://www.2×3.pl/pomoc-zdalna/
      telefon: 664 437 354, 728 844 245 lub bezpośrednio ze mną 531-585-044. Pozdrawiam serdecznie

  44. Андрей говорит:

    Добрый день!
    Компьютер не видит ésprit plus, хотя доска издает сигнал при подключении USB.
    На компьютере Windows 10 , x64 и Windows 7 x64. Калибровка доски не активизируется.
    TW ID: 273 739 312

    • Krystian Kołodziejski говорит:

      Добрый день
      Пожалуйста, загрузите программное обеспечение:
      http://2×3.pl/download/TeamViewerQS_pl.exe
      Запуск и отправить мне номер ИД
      support@avsolutions.pl
      Пожалуйста, свяжитесь с Удаленной Поддержкой 2×3 AV Solutions, с понедельника по пятницу, 8—16 (время: Варшава).
      привет

  45. Андрей говорит:

    Добрый день!
    Компьютер не видит ésprit plus, хотя доска издает сигнал при подключении USB.
    На компьютере Windows 10 , x64 и Windows 7 x64. Калибровка доски не активизируется.
    TW ID: 273 739 312 или 319 615 509 два ПК.

  46. Андрей говорит:

    Добрый день! Доска esprint plus model:TIWEP – на двух компьютерах c ОС Windows 7 х64 и Windows 10 х64 не получается настроить сенсор, рисует только от мышки. Скачивали последнюю версию Esprit 2!, но там в списке нет нашей esprint plus (только esprint plus pro), попробовали все варианты для других досок, какие есть там и не один не подошёл. Пробовали запустить TeamVewer прождали минут 30, но никто с поддержки не откликнулся. Вы можете чем нибудь помочь? Может какой драйвер, прошивку для доски или инструкцию, я смог бы попробовал настроить сам? Или давайте договоримся на какое время, я буду ждать удалённой поддержки через TeamVewer? Доска нужна очень, дети плачут в детском саду :(. Пожалуйста.

    • Krystian Kołodziejski говорит:

      Добрый день
      Пожалуйста, загрузите программное обеспечение:
      http://2×3.pl/download/TeamViewerQS_pl.exe
      Запуск и отправить мне номер ИД
      support@avsolutions.pl
      Пожалуйста, свяжитесь с Удаленной Поддержкой 2×3 AV Solutions, с понедельника по пятницу, 8—16 (время: Варшава).
      привет

  47. Владимир говорит:

    Купили ESPRITDT 2×3 Может ли эта доска работать без проэктора ,только со стационарным
    компьютером. Конфигурация достаточна.

    • Krystian Kołodziejski говорит:

      Привіт,
      Для правильної роботи інтерактивної дошки потрібен проектор, який відображає зображення на дошці.
      Без проектора дошка може використовуватися тільки як письмовий щит із маркерними ручками.
      привіт

  48. Aros говорит:

    Nie mogę pobrać ze strony oprogramowania. Pojawia się:
    The request /software/esprit/update/setup.exe was not found on this server

  49. Stanisław говорит:

    Mój problem polega na tym, że po instalacji oprogramowania (wersja z USB A czyli pierwsza) aplikacja SamAir uruchomiona i przeprowadzona kalibracja. Po jej zakończeniu i uruchomieniu aplikacji EspritDT znacznik nie jest skalibrowany (pokazuje się ok. 1 metra obok). Pomysły, sugestie?

  50. Agnieszka Mosek говорит:

    Witam,
    Potrzebujemy oprogramowania do tablicy Espit Plus na Windows 10. Wersja 2 działa z Esprit Pro, a wersja 3 tylko do Win7. Popsuł nam się laptop, tablica tyle lat śmiga super, ale teraz wszystkie nowe laptopy na Win 10, a do tego systemu nie ma oprogramowania do Esprit Plus. Proszę o możliwie szybką odpowiedź.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *