Oferty pracy

Aktualizacja: 2019-12-06

HR MANAGER

Zakres obowiązków:

  • nadzór nad współtworzenie i realizacja polityki personalnej
  • wsparcie zarządu w zakresie wszelkich regulacji dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń zgodnie z obowiązującym prawem
  • udział w budżetowaniu kosztów wynagrodzeń oraz innych kosztów personalnych
  • raportowanie wskaźników i przygotowywanie innych analiz związanych z zasobami ludzkimi
  • nadzór nad:
  • – pracą podległego personelu
    – prawidłowym stosowaniem przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
    – dokumentami związanymi z zatrudnianiem pracowników, szkoleniem BHP, badaniami lekarskimi itp.
    – kompletnością teczek osobowych pracowników oraz nad polityką ochrony danych osobowych
    – naliczaniem płac oraz nad obiegiem i przygotowaniem dokumentów finansowych

  • tworzenie i realizację polityki szkoleń i rozwoju personelu
  • implementacja nowoczesnych narzędzi HR (ocen pracowniczych, szkoleń, systemów wynagrodzeń)
  • planowanie i nadzorowanie procesów rekrutacji
  • współpraca z agencjami zatrudnienia
  • prowadzenie procesu adaptacyjnego dla nowozatrudnionych
  • opracowywanie projektów wewnętrznych regulaminów
  • udział w budżetowaniu kosztów wynagrodzeń oraz innych kosztów personalnych
  • raportowanie wskaźników i przygotowywanie innych analiz związanych z zasobami ludzkimi
  • budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy
  • projektowanie systemów motywacyjnych i systemów wynagrodzeń
  • reprezentowanie firmy przed Państwową Inspekcją Pracy, Urzędem Pracy, ZUS, GUS, PFRON i innymi organami administracji państwowej
  • codzienne dostarczanie merytorycznego wsparcia managerom każdego szczebla w rozwiązywaniu bieżących zagadnień w ich działach
  • dbałość o właściwą komunikację w firmie

Profil Kandydata:

  • wykształcenie wyższe preferowane z obszaru kadr i płac
  • min. 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • biegła znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz przepisów podatkowych
  • doświadczenie w projektach mających na celu optymalizacje procesów HR
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel
  • doświadczenie w skutecznym wdrażaniu systemów i narzędzi HR
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz nastawienie na współpracę
  • inicjatywa, elastyczność i dobra organizacja pracy
  • umiejętności budowania relacji z podwładnymi i współpracownikami

Oferujemy:

  • zatrudnienie w firmie o długiej tradycji i stabilnej pozycji na międzynarodowym rynku
  • istotny wpływ na kształtowanie przebiegu procesów w firmie
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • dużą samodzielność
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się organizacji

Zapraszamy do złożenia CV na adres: rekrutacja@2X3.pl
W tytule wiadomości prosimy wpisać: HR manager

—————————————————-
lub prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 95 784 11 00
—————————————————-
lub osobiście:
2×3 S.A.
Krzęcin, ul.Słoneczna 3

SPECJALISTA DS. BHP

Oferujemy:

  • Umowę o pracę na ¼ lub ½ etatu
  • zatrudnienie w firmie o długiej tradycji i stabilnej pozycji na międzynarodowym rynku
  • istotny wpływ na kształtowanie przebiegu procesów w firmie
  • przyjazne środowisko pracy, w którym szanujemy się wzajemnie, dzielimy się wiedzą oraz doświadczeniem
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • dużą samodzielność
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się organizacji

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • realizowanie obowiązków służby BHP wynikających z ustawy o służbie bezpieczeństwa i higieny pracy
  • tworzenie i realizacja Polityki BHP w organizacji, zapewnienie zgodności działań firmy z obowiązującymi przepisami prawa. Opracowanie standardów bezpieczeństwa i higieny pracy, udział w opracowywaniu i wdrażaniu wymaganych instrukcji i procedur
  • dokonywanie analiz stanu BHP, proponowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy
  • przeprowadzanie bieżących audytów, dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy, prowadzenie dochodzeń powypadkowych
  • prowadzenie działań w celu poprawy świadomości pracowników w zakresie bezpieczeństwa pracy
  • współpracowanie z instytucjami zewnętrznymi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
  • przygotowywanie dokumentacji do wydania decyzji, pozwoleń związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy
  • koordynowanie i udział w projektach z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy

Czego oczekujemy ?

  • wykształcenia wyższego kierunkowego, bardzo dobrej znajomości przepisów BHP oraz umiejętności stosowania ich w praktyce
  • minimum 3 letniego doświadczenie zdobytego na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej
  • bardzo dobrej znajomości rodzajów szkoleń BHP w poszczególnych grupach pracowniczych
  • doświadczenia w odbiorach maszyn produkcyjnych
  • znajomości ryzyka i sposobów jego eliminowania
  • bardzo dobrej znajomości rodzajów i częstotliwości wykonywania pomiarów środowiska pracy
  • komunikatywności i umiejętności pracy w zespole, nastawienia na realizację
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office

Zapraszamy do złożenia CV na adres: rekrutacja@2X3.pl
W tytule wiadomości prosimy wpisać: Specjalista ds BHP

—————————————————-
lub prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 95 784 11 00
—————————————————-
lub osobiście:
2×3 S.A.
Krzęcin, ul.Słoneczna 3

SPECJALISTA W DZIALE ZAKUPÓW

Zadania:

  • składanie zamówień u dostawców
  • kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji zakupowej
  • współpraca z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi
  • poszukiwanie oraz analiza nowych dostawców z określonej kategorii produktów
  • wysyłanie zapytań ofertowych
  • współpraca z działami: produkcji, logistyki, obsługi klienta oraz księgowości

Oczekiwania:

  • znajomość języka angielskiego (w stopniu podstawowym)
  • obsługa komputera
  • mile widziana znajomość w obsłudze systemów ERP
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • dokładność i rzetelność
  • umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

  • zapewniamy wdrożenia i szkolenia wewnętrzne
  • zapewniamy dojazd autobusem firmowym z Choszczna
  • premie uznaniowe i dodatki świąteczne
  • możliwość zdobycia doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie o zasięgu międzynarodowym
  • umowę o pracę
  • pracę w młodym, dynamicznym zespole

Zapraszamy do złożenia CV na adres: e.sosnowska@2X3.pl
W tytule wiadomości prosimy wpisać: Specjalista w dziale zakupów

—————————————————-
lub prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 95 784 11 00
—————————————————-
lub osobiście:
2×3 S.A.
Krzęcin, ul.Słoneczna 3

ASYSTENT W DZIALE ZAKUPÓW

Zadania:

  • składanie zamówień u dostawców
  • kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji zakupowej
  • współpraca z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi
  • poszukiwanie oraz analiza nowych dostawców z określonej kategorii produktów
  • wysyłanie zapytań ofertowych
  • współpraca z działami: produkcji, logistyki, obsługi klienta oraz księgowości

Oczekiwania:

  • znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym
  • obsługa komputera
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • bardzo dobra organizacja własnego czasu pracy
  • dokładność i rzetelność
  • umiejętność pracy w zespole – wysokie zdolności komunikacyjne

Oferujemy:

  • możliwość zdobycia doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie o zasięgu międzynarodowym
  • umowę o pracę
  • system szkoleń
  • pracę w młodym, dynamicznym zespole

Zapraszamy do złożenia CV na adres: e.sosnowska@2X3.pl
W tytule wiadomości prosimy wpisać: Asystent w dziale zakupów

—————————————————-
lub prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 95 784 11 00
—————————————————-
lub osobiście:
2×3 S.A.
Krzęcin, ul.Słoneczna 3

ASYSTENT PRODUKCJI DS. HR

Zadania:

  • wsparcie pionu produkcji w procesach zatrudniania, rozwoju i motywowania pracowników
  • udział w projektach HR, m.in. rozwój pracowników, ścieżka kariery, budowanie zaangażowania
  • organizowanie oraz udział w procesach rekrutacyjnych i szkoleniowych
  • zarządzanie programami rozwojowymi
  • sporządzanie raportów i analiz
  • tworzenie i implementacja narzędzi HR
  • udział w kształtowaniu otwartej komunikacji i wdrażaniu lean
  • wdrożenie oceny pracowniczej i współdoradztwo w zakresie polityki personalnej

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
  • min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • umiejętność zastosowania narzędzi HR
  • doświadczenie w pracy z kadrą kierowniczą (orientacja na cele biznesowe)
  • dobra znajomość przepisów prawa pracy
  • umiejętność budowania dobrych relacji z ludźmi
  • umiejętność określania priorytetów i zarządzania swoim czasem pracy
  • bardzo dobra znajomość MS Excel
  • należyta dokładność i niekonwencjonalne myślenie

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w młodym zespole
  • ambitne, nietuzinkowe zadania
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia

Zapraszamy do złożenia CV na adres: rekrutacja@2X3.pl
W tytule wiadomości prosimy wpisać: Asystent produkcji ds HR

—————————————————-
lub prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 95 784 11 00
—————————————————-
lub osobiście:
2×3 S.A.
Krzęcin, ul.Słoneczna 3

GRAFIK DTP

Wymagania:

  •  Znajomość pakietu Adobe CS/CC (podstawa to: InDesign, Illustrator, Photoshop).
  • Wiedza z zakresu przygotowywania publikacji do druku (mile widziane również doświadczenie).
  •  Mile widziane doświadczenie w pracy z fotografią.

Zadania:

  • Projektowanie graficzne i skład materiałów firmowych (instrukcje, etykiety, publikacje itp.) – przygotowanie do druku oraz formatów cyfrowych do prezentacji w internecie.

Oferujemy:

  • Niezbędne narzędzia pracy (komputer, oprogramowanie, sprzęt i studio fotograficzne).
  • Stałe wynagrodzenie + premia.
  • Premie dodatkowe oraz dodatki świąteczne.
  • Szkolenia oraz kursy.
  • Dojazd do pracy autobusem firmowym (z Choszczna).
  • Pracę w młodym i dynamicznym zespole.

Zapraszamy do złożenia CV na adres:rekrutacja@2X3.pl
W tytule wiadomości prosimy wpisać: Grafik

—————————————————-
lub prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 95 784 11 00
—————————————————-
lub osobiście:
2×3 S.A.
Krzęcin, ul.Słoneczna 3

MAGAZYNIER

Wymagania:

  • uprawnienia na wózki widłowe wysokiego składowania
  • doświadczenie w pracy na stanowisku magazynier
  • odpowiedzialność, dyspozycyjność
  • dobra organizacja pracy
  • znajomość specyfiki pracy zmianowej

Zadania:

  • realizacja procesów załadunku oraz nadzór
  • kontrola zgodności i jakości przygotowanego towaru
  • zabezpieczenie towaru na magazynie
  • uczestnictwo w okresowej inwentaryzacji
  • dbałość o odpowiednie rozmieszczenie towarów na magazynie
  • dbałość o czystość i porządek w miejscu pracy
  • obsługa wydań (kompletacje) z magazynu wyrobów gotowych

Oferujemy:

  • umowę o pracę na pełny etat
  • możliwość awansu
  • odzież ochronną
  • nowoczesny sprzęt (roboty do streczowania, wózki wysokiego składowania)
  • możliwość ubezpieczenia grupowego na życie
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę w renomowanej firmie
  • premie oraz dodatki świąteczne
  • szkolenia wewnętrzne oraz kursy
  • dojazd do pracy autobusem pracowniczym (z wybranych miejscowości)

Zapraszamy do złożenia CV na adres: k.wawrzaszek@2X3.pl
W tytule wiadomości prosimy wpisać: Magazynier

—————————————————-
lub prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 95 784 11 00
—————————————————-
lub osobiście:
2×3 S.A.
Krzęcin, ul.Słoneczna 3

MAGAZYNIER (Dział logistyki zakupów)


Do obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku należeć będzie:

Zadania:

  • gospodarowanie zasobami magazynowymi ;
  •  kontrolowanie towarów w czasie dostaw;
  • realizacja zamówień materiału do produkcji;
  • zapewnienie bezpieczeństwa powierzonych materiałów.

Wymagania:

  • umiejętność pracy w zespole;
  • odpowiedzialność;
  • skrupulatność i dokładność;
  • pomysłowość i chęć rozwoju; 
  • doświadczenie w pracy na magazynie;
  • uprawnienia na wózki widłowe;
  • mile widziane uprawniania na suwnice.

Oferujemy:

  • umowę o pracę;
  • dodatek premiowy;
  • odzież ochronną;
  • nowoczesny park maszyn;
  • możliwość ubezpieczenia grupowego;
  • dojazd do pracy autobusem pracowniczym (wybrane lokalizacje).

Zapraszamy do złożenia CV na adres: k.malecki@2X3.pl
W tytule wiadomości prosimy wpisać: Magazynier (Dział logistyki zakupów)

—————————————————-
lub prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 95 784 11 00
—————————————————-
lub osobiście:
2×3 S.A.
Krzęcin, ul.Słoneczna 3

OPERATOR PLOTERA DRUKUJĄCEGO


Do obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku należeć będzie:

Zakres obowiązków

  • obsługa plotera drukującego,
  • dbanie o porządek w wyznaczonym obszarze,
  • praca zgodnie z określonymi procedurami,
  • współpraca z operatorami produkcji

Wymagania:

  • wykształcenie techniczne,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego,
  • odpowiedzialność,
  • sumienność

Oferujemy:

  • stabilną i interesującą pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • przyjazną atmosferę pracy

Zapraszamy do złożenia CV na adres: rekrutacja@2X3.pl
W tytule wiadomości prosimy wpisać: OPERATOR PLOTERA DRUKUJĄCEGO

—————————————————-
lub prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 95 784 11 00
—————————————————-
lub osobiście:
2×3 S.A.
Krzęcin, ul.Słoneczna 3

PRACOWNIK PRODUKCJI

Do zakresu obowiązków będą należały m.in.:

  • montaż wyrobów
  • pakowanie wyrobów
  • kontrola jakości
  • ewidencja wykonanych prac i wypełnianie dokumentów związanych z wykonywanymi zadaniami

W zamian oferujemy:

  • zatrudnienie od zaraz
  • umowa zlecenie
  • atrakcyjne dodatki premiowe

Wymagania:

  • zdolności manualne
  • sumienność, dokładność, chęć do pracy
  • mile widziane doświadczenie w pracy na produkcji
  • dyspozycyjność (praca zmianowa)

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV na adres e-mail: biuro@2X3.pl W tytule wiadomości prosimy wpisać: Pracownik produkcji

—————————————————-
lub prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 95 784 11 00
—————————————————-
lub osobiście:
2×3 S.A.
Krzęcin, ul.Słoneczna 3


 

 

Część informacyjna

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma 2×3 S.A. ul. Słoneczna 3, 73-231 Krzęcin,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych- iod@2X3.pl
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.
4) Dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa dotyczących postępowania rekrutacyjnego będą przetwarzane na podstawie przepisów kodeksu pracy (art. 221 Kodeksu pracy) oraz na podstawie Art. 6, ust 1, lit b RODO, jako dane niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy
5) Inne przekazane przez Państwo dane osobowe (np. dane wizerunkowe), na podstawie udzielonej przez Państwo zgody.
6) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę.
7) Udzielone przez Państwo zgody mogą zostać odwołane w dowolnym czasie.
8) Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 36 miesięcy.
9) Mają Państwo prawo do:
• dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
• do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
• do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
• do usunięcia danych osobowych;
• do cofnięcia zgody, gdy przetwarzamy Państwa dane na podstawie udzielonej zgody;
10) Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa).
11) Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

• W przypadku chęci przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb przyszłych rekrutacji w naszej firmie, prosimy o dopisanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych rekrutacji.”
• W przypadku udzielenia większego zakresu danych osobowych naszej firmie, prosimy o dopisanie klauzuli:
„Dołączenie do CV mojego zdjęcia, jak również podanie przeze mnie większego zakresu danych osobowych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy jest wyraźnym działaniem potwierdzającym moją zgodę na przetwarzania tych danych w celach rekrutacji.”