Wsparcie zdalne

koło ratunkowe - pomoc online

„Wsparcie zdalne” zostało stworzone z myślą o naszych Klientach, którzy potrzebują pomocy technicznej z zakresu produktów AV. Mamy możliwość łączenia się z komputerem Klienta, aby dokonać poprawnych ustawień i konfiguracji tak, aby nasze produkty mogły prawidłowo pracować.

Zdalny dostęp i pomoc przez Internet z wykorzystaniem programu TeamViewer

Aby możliwe było ustanowienie połączenia zdalnego z pulpitem Twojego komputera, powinieneś uruchomić ten niewielki programik (2,59 MB) inicjujący sesję zdalną.

Pobierz program TeamViewerQS_pl

Uwaga: Program działa w połączeniu szyfrowanym (bezpiecznym).

Instrukcja obsługi

Okno dialogowe pobierania (po kliknięciu na link
  • Kliknij na przycisk „Pobierz program TeamViewer QS PL
  • Na ekranie Twojego komputera powinno pokazać się okno dialogowe proszące Cię o potwierdzenie otwarcia pliku pobieranego z sieci. Naciśnij „Uruchom”, aby uruchomić program.
  • Następnie należy skontaktować się konsultantem Wsparcia Zdalnego w celu podania mu Twojego ID — 9-cyfrowy numer, który przydzielany jest automatycznie, zaraz po uruchomieniu programu (pole zakreślone na zielono)

Kontakt

tel.: 664 437 354, 728 844 245
e-mail:

Od poniedziałku do piątku, w godz. 8–16, pomagają Państwu:

Jerzy Smoła
Konsultant ds. Rozwiązań Interaktywnych
Zadzwoń | Pisz

Krystian Kołodziejski
Konsultant ds. Rozwiązań Interaktywnych
Zadzwoń | Pisz

23 odpowiedzi na „Wsparcie zdalne

  1. KasiaP pisze:

    Rewelacyjne rozwiązanie!

    Panie Romualdzie jeszcze raz dziękuję za szybką pomoc 🙂

  2. Paweł pisze:

    Bardzo rzeczowa i profesjonalna pomoc. Mimo olbrzymich problemów z blutetooth i długim szukaniu problemu, kilku rozmowach, zarówno pan Romuald Rydz jak i jego kolega okazali olbrzymią dozę cierpliwości i profesjonalizmu. Dziękuję bardzo.

  3. Michał pisze:

    Pomoc działa idealnie, dziękujemy!

  4. eli pisze:

    Witam,

    Działa profesjonalnie, Panie Romualdzie, bardziej profesjonalnie się nie da 🙂
    W 100% Ten Pan i jego kolega naprawia wszystko 🙂
    pozdrawiam
    Eli

  5. Niestety w naszym przypadku pomoc zdalna nie przyniosła oczekiwanego rezultatu- pisak nie działa (nie daje się sparować z tablicą interaktywną zainstalowaną na laptopie dostarczonym z pracownią MEN 2008- gimnazjum- Microsoft)- więc przestrzegam te szkoły, które mają takie pracownie, aby nie kupowały takiej tablicy interaktywnej lub nie instalowały jej na tym laptopie bo pomoc zdalna jest wtedy bezradna …:(

    • Romuald Rydz pisze:

      Przyczyną tego, iż pisak nie działa (nie chce się sparować) jest problem z komputerem, a nie w pomocy zdalnej czy w samej tablicy.
      Na wspomnianym laptopie jest wiele nieprawidłowości. Pomijając już sam fakt, że system na nim zainstalowany jest mocno obciążony nadmierną ilością procesów działających w tle, brak jest wymaganych do właściwego działania podstawowych usług w systemie np. „Usługa obsługi Bluetooth” (nie można jej uruchomić – występuje błąd systemu Vista). Nie ma możliwości zainstalowania aktualizacji systemowych! (błąd przy próbie połączenia).
      Notabene, piórko zostało prawidłowo sparowane na PC ucznia (innym komputerze) – co ewidentnie świadczy o problemie z laptopem.

      PS.
      Wsparcie Zdalne nie świadczy usługi naprawy komputerów.

  6. Zauważyłam tylko, że takich laptopów (szkół) w Polsce jest wiele (MEN 2008), więc warto by poszukać rozwiązania dla tego problemu. Nie jest to raczej problem z laptopem (DELL) tylko z Vistą (!). Pióro zostało uruchomione na komputerze z Windows XP ! Może należy nawiązać współpracę ze specjalistami od Visty?

  7. Antoni Drynda pisze:

    Tablica działa świetnie. Wsparcie zdalne super. Szybka i profesjonalna odpowiedź na zadane pytania. Dziękujemy za fachowe rady.

  8. Joanna M. pisze:

    Szybko, fachowo, bezproblemowo! Z Takimi ludźmi warto rozmawiać – warto prosić o pomoc 🙂 Szczerze polecam 🙂

  9. Adam Ł. pisze:

    Szybka i kompetentna pomoc. Polecam

  10. Beata K. pisze:

    Miałam problem…, MIAŁAM. Już nie istnieje. Pan Krystian szybko, sprawnie i uprzejmie pomógł mi we wszystkim. Dobrych fachowców jest wielu, ale dobrych i uprzejmych – raczej nie. DZIĘKUJĘ!

  11. Andrzej P. pisze:

    Jestem pełen uznania dla profesjonalnie udzielonej pomocy, bez zbędnych dodatkowych pytań, szybko, sprawnie i skutecznie. Dziękuję i polecam innym – szkoda Waszego czasu :). Pozdrawiam
    Andrzej

  12. Magdalena W. pisze:

    Szybka i fachowa pomoc!
    Polecam Wsparcie Zdalne wszystkim którzy mają jakikolwiek problem z tablicą od 2×3.
    Dziękujemy !

  13. Anna M. pisze:

    Wsparcie zdalne- szybka i fachowa pomoc. Serdecznie polecam.

  14. Szkoła Bzeście pisze:

    Szybka i fachowa pomoc. Wsparcie zdalne rewelacja.dziękujemy.

  15. Psp5 pisze:

    Witam
    Bardzo dobry kontakt, szybka i fachowa pomoc i co jest bardzo ważne cierpliwość supportu. Naprawa tablicy wykonana zdalnie.

    Dziękuję

  16. romas pisze:

    zdrastvuite slyshny signaly iz doski, doska ne reagiruet, kagda delaem kalibrovku

  17. Małgorzata Hinz pisze:

    Szybko,sprawnie , bardzo dobry kontakt i fachowa pomoc. Oraz przemiły konsultant . Pozdrawiam

  18. Jurek - Kraków pisze:

    Bardzo często korzystam z wsparcia technicznego 2×3 /a w domyśle Pana Jurka Smoły/. Chciałem mu podziękować za dotychczasową bardzo fachową pomoc, super kontakt oraz cierpliwość. Wszystkim polecam suport firmy 2×3. Jeszcze jedno zdanie do szefostwa. Może by tak pomyśleć o jakimś 500+ dla takich pracowników – super inwestycja w firmę.
    Pozdrawiam
    Jurek

  19. Tadeusz STYS pisze:

    jak zainstalowac teamviewer zeby uruchomic tablice interaktywna ESPRIT MT

    • Witam serdecznie,

      Program TeamViewer nie służy do uruchamiania tablicy, od tego jest sterownik i oprogramowanie ESPRIT.

      TeamViewer służy tylko do połączeń zdalnych z klientami i pomocy w: instalacji, konfiguracji i uruchamianiu tablic interaktywnych.

      Jeżeli są jakiekolwiek pytania czy problemy do rozwiązania to proszę śmiało do nas dzwonić lub pisać (skype, mail).
      Wszystkie sposoby kontaktu są widoczne na podstronie:
      https://www.2×3.pl/pomoc-zdalna/

      Pozdrawiam

  20. Agnieszka N pisze:

    Otrzymałam z Moje Bambino Tablicę interaktywną Insgraf.
    Mam problem:
    – zainstalowałam oprogramowanie które otrzymałam na płycie, wykonałam wszystko zgodnie z instrukcją, wykonałam kalibrację ale niestety ikony dotykowe na tablicy są nadal nieaktywne, czy do tej instalacji konieczna jest rejestracja numeru seryjnego tablicy?
    Jeśli tak to czy jest jakaś możliwość otrzymania tego numeru, w inny sposób niż odczyt z tablicy gdyż wisi już na ścianie i demontaż to trochę pracy…, była też informacja że powinnam go mieć w instrukcji ale ja posiadam tylko instrukcje na płycie i tam nie ma nic takiego.
    Na infolinii moje Bambino otrzymałam tez informację, że jest jakieś nowe oprogramowanie do tej tablicy inne niż to na płycie- czy mm to zainstalować z Państwa strony?

    • Witam serdecznie,

      Pani Agnieszko, tablica interaktywna INSGRAF z bocznymi ikonami wymaga oprogramowania dla tej tablicy.
      Najnowsza wersja tego oprogramowania jest do pobrania z lokalizacji:
      dwanatrzy.home.pl/software/insgraf/update/setup.exe

      Oczywiście z chęcią pomożemy w każdej kwestii z instalacją i konfiguracją jeżeli jest tka potrzeba.
      Wszystko jest objaśnione na stronie:
      https://www.2×3.pl/pomoc-zdalna/

      Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *