Wsparcie zdalne

koło ratunkowe - pomoc online

„Wsparcie zdalne” zostało stworzone z myślą o naszych Klientach, którzy potrzebują pomocy technicznej z zakresu produktów AV. Mamy możliwość łączenia się z komputerem Klienta, aby dokonać poprawnych ustawień i konfiguracji tak, aby nasze produkty mogły prawidłowo pracować.

Zdalny dostęp i pomoc przez Internet z wykorzystaniem programu TeamViewer

Aby możliwe było ustanowienie połączenia zdalnego z pulpitem Twojego komputera, powinieneś uruchomić ten niewielki programik (2,59 MB) inicjujący sesję zdalną.

Pobierz program TeamViewerQS_pl

Uwaga: Program działa w połączeniu szyfrowanym (bezpiecznym).

Instrukcja obsługi

Okno dialogowe pobierania (po kliknięciu na link Wsparcie zdalne
  • Kliknij na przycisk „Pobierz program TeamViewer QS PL
  • Na ekranie Twojego komputera powinno pokazać się okno dialogowe proszące Cię o potwierdzenie otwarcia pliku pobieranego z sieci. Naciśnij „Uruchom”, aby uruchomić program.
  • Następnie należy skontaktować się konsultantem Wsparcia Zdalnego w celu podania mu Twojego ID — 9-cyfrowy numer, który przydzielany jest automatycznie, zaraz po uruchomieniu programu (pole zakreślone na zielono)

Kontakt

tel.: 664 437 354, 728 844 245
e-mail:

Od poniedziałku do piątku, w godz. 8–16, pomagają Państwu:

Jerzy Smoła
Konsultant ds. Rozwiązań Interaktywnych
Zadzwoń | Pisz

Jarosław Kaczmarek
Konsultant ds. Rozwiązań Interaktywnych
Zadzwoń | Pisz


Znalazłeś błąd w oprogramowaniu? Chcesz pomóc w jego rozwoju? Masz pomysł na nową funkcjonalność?

Kamila Bożko
Specjalista ds. oprogramowania
tel.: 531-585-044
e-mail: k.bozko@2×3.pl